WHAT'S NEW?

PERSBERICHT Mitrofresh Wild Flavors seizoen van start

Het wilde paddenstoelen seizoen is gestart bij Mitrofresh. ‘Veel mensen denken dat wilde paddenstoelen een herfstproduct zijn, maar deze smaakmakers groeien voornamelijk in de zomer’, vertelt expert Valon Bahtiri (CEO en founder Mitrofresh). ‘Het mooie aan wilde paddenstoelen is dat we echt afhankelijk zijn van wat de natuur ons geeft. Dat weten onze klanten en daarom stromen de pre orders al vanaf april bij de Mushroom Maniacs van de sales afdeling van Mitrofresh binnen.’ Mitrofresh heeft een uitgebreid netwerk van plukkers; van Bulgarije tot Polen tot in de rest van de Balkan. ‘De lijntjes zijn kort zodat we super vers product kunnen leveren,’ beaamd Bahtiri.

Voorheen waren het alleen topkoks die deze bijzondere paddenstoelen in hun gerechten gebruikten ‘but the secret is out’ en steeds meer consumenten vragen in supermarkten en toko’s naar dit exclusieve product. Wilde paddenstoelen combineren perfect met wild, gevogelte en sauzen. Mitrofresh voegt daar nog eens overheerlijke risotto, pasta en loempia gerechten aan toe.

Mitrofresh is al ruim 12 jaar leverancier van o.a. exotische en wilde paddenstoelen en deelt haar ervaring en kennis over wilde paddenstoelen graag met klanten en consumenten. Daarom brengt zij vanaf de start van het wilde paddenstoelenseizoen in samenwerking met chef-kok Tom Woltinge verschillende inspiratie en uitleg content uit. Video’s zijn te zien op het Mitrofresh YouTube kanaal en foto’s en blogs op social media en Insta stories.

Voor meer informatie:

Kas Bahtiri
Mitrofresh B.V.
Transportweg 61
2676 LM Maasdijk
kas@mitrofresh.com
+31(0)174 245 543

www.mwildflavors.com/nl/producten/wilde-paddenstoelen
www.mwildflavors.com/nl/recepten

WANT TO JOIN THE FAMILY?!

Call me yesterday.
+31(0)174 - 245 543

WANT TO KNOW ME BETTER?
DIT IS DE BUSINESS BEHIND M.

SHOW ME

Business behind M.